Испанският шампион Барселона ще рекламира катарска фондация на своите фланелки, като клубът постигна споразумение за пет години на стойност 200 милиона долара.
Каталунците, които вече рекламират УНИЦЕФ на своите фланелки безвъзмездно, ще получават по 40 милиона долара на сезон от неправителствената организация, която е базирана в бъдещия домакин на Мондиал 2022.
"С този договор, Барселона става неоспорим рекламен лидер в световния футбол, пред своите световни съперници", коментира финансовият вицепрезидент на тима Хавиер Фаус.
Барса ще потърси начин да комбинира логотата на УНИЦЕФ и компанията от Залива на своите фланелки.
Клубът не бе рекламирал никога в 111 - годишната си история на своите екипи, до 2006 година, когато подписа с УНИЦЕФ. Тимът от стадион "Камп Ноу", който спечели осем големи трофеи през последните два сезона, обаче има сериозни финансови проблеми и това е накарало ръководството на тима да приеме предложението на арабската компания.