Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2010 16:45 - Моуринъо се е надъхал за победа във елкласико понеделник
Автор: stadion Категория: Спорт   
Прочетен: 313 Коментари: 0 Гласове:
0



Моуриньо: Напрежението е върху Барселона Автор: gong.bg | 14:56 / 28.11.2010
image © mediotiempo.com image
Старши треньорът на Реал Мадрид Жозе Моуриньо продължава психологическата война преди Ел Класико в понеделник. Според Специалния напрежението преди мача е изцяло в лагера на Барселона .

"Аз винаги съм се справял с напрежението, приемам го, така че защо нещо такова трябва да ме притеснява? Аз знам, как да играя срещу Барселона . Ако наложиш своя собствен стил върху тях, за тях ще стане трудно и половината битка е спечелена", споделя португалецът.

"Ако искаш да играеш по начина, по който те го правят, ще загубиш, защото индивидуално и колективно те са най-добрите в това, което правят. Не може да им дадеш да те хванат в първата фаза на владеене на топката. Трябва да преминеш директно от отбраната към втората или третата фаза с дълги движения на топката, за да ги изненадаш".

Относно очакваната с интерес битка между Кристиано Роналдо и Лео Меси, Моуриньо коментира: "Кристиано е в изключителна форма за Реал и ще покаже тази увереност в мача. Той е заплаха срещу всеки и Барселона почти сигурно ще обърне специално внимание върху него. Но ще бъде голям тест за него и за по-младите играчи в отбора".

"Кога да кажа, че напрежението не е върху нас, а върху Барселона . Философията ми винаги е била същата. Печелим и губим като отбор. Барселона е много сработен отбор, работят дълго време заедно, докато ние сме заедно от няколко месеца", завърши Специалния.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stadion
Категория: Спорт
Прочетен: 560881
Постинги: 1511
Коментари: 39
Гласове: 97
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930