Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2010 11:29 - Интервю със Спас Делев
Автор: stadion Категория: Спорт   
Прочетен: 923 Коментари: 0 Гласове:
0



Спас Делев: Никаква чужбина, искам да стана шампион с ЦСКА

 

image imageШрифт Принтирай
    image  

Спас Делев е моторът на ЦСКА. Той е един от най-добрите играчи на „червените" след назначението на Милен Радуканов начело на отбора. Делев, който играе на вьрха на атаката в последните двубои на ЦСКА, вкара три гола в три мача и е готов днес да накаже своя бивш отбор Пирин. Именно заради това решихме да потърсим таланта от село Ключ. Ето какво каза той специално за читателите на "Меридиан мач".

- Спасе, имаше здравословни проблеми преди мача с Рапид. Вече всичко наред ли е?

- Да, за щастие всичко е наред и съм напълно готов за гостуването на Пирин. Иначе преди мача с Рапид се почуствах много зле изведнъж и вдигнах температура 37,9 градуса. Много ме е яд, че не можах да започна мача във Виена, но пък съм много щастлив от победата.

- Втори значим успех в Европа след онова велико 2:1 в Москва...

- Така е. Много съм щастлив, че играх и двата мача. ЦСКА показва класата си в Европа. Яд ме е, че паднахме от Рапид вкъщи...

- Вече излязохте от кризата. Ще биете ли в оставащите мачове от "А" група?

- Надявам се да бием. Във всеки мач излизаме за победа.

- Какво промени Милен Радуканов в отбора?

- Върна настроението. При Гьоре нямаше такова. Спомняте си как играехме.

- Като че ли всички бяхте във война с него?

- Не сме били във война, но просто резултатите не идваха. Според мен Гьоре не ставаше за треньор на ЦСКА.

- Върнахте се в борбата за Европа. Има ли сили ЦСКА за нещо повече?

- Нашите амбиции винаги са били да сме шампиони, да вземем купата и да се представим достойно в Европа. Въпреки тежкото начало на сезона все още сме в борбата за първите места, тъй като има още цял полусезон, а пък и този още не е свършил.

- Милен Радуканов смени позицията ти. Сега по-добре ли се чувстваш?

- Да, два мача играя като нападател. Много съм щастлив, че вкарах вече четири гола от началото на сезона. До момента в "А" група никога не съм вкарвал толкова в рамките на една кампания. Дано продължавам в същия дух.

- Предстои ви мач с Пирин. Защо феновете на "орлетата" те освиркват?

- Не знам защо ме освиркват. Винаги съм давал всичко от себе си, когато играех за Пирин. Явно фено-вете искат цял живот да съм в Пирин и да не се развивам.

- Ще бъдеш ли немотивиран за този мач?

- Да, при мен мотивацията за този мач е много по-голяма.

- А при Боби Галчев...

- Сигурно и при него. Трябва да го питате (Смее се)

- С него ли се разбираш най-добре?

- Да. Всъщност се разбирам отлично с всеки един от моите съотборници. Дори и да не се разбираме извън терена, вътре трябва да се подкрепяме и помагаме.

- След мача с Рапид в София някои от твоите съотборници нападнаха чужденците. Има ли някакви проблеми между българи и чужденци?

- Няма. Ние сме един отбор. Всичко е наред. На мен дори Грегъри Нелсън ми харесва като играч.

- Забравен ли е конфликтът между теб и Костадин Стоянов?


- Това беше голяма глупост. Всичко е забравено. Ние с него сме големи приятели.

- Като че ли проблемите в ЦСКА започнаха след уволнението на Любо Пенев?

- Любо беше и е много добър треньор. Все пак оттогава се смениха доста треньори. Най-важното е, че в момента сме в отлична серия и се надявам да я продължим.

- Според някои от твоите колеги виновен за слабите резултати в началото на сезона са Павел Дочев и неговата лятна подготовка. Така ли е според теб?

- Според мен лятната подготовка дори ни беше лека. Именно заради това се получиха толкова много контузии.

- Преди да дойдеш в ЦСКА каза, че си готов да го направиш за 1000 лева и живот в бунгало. Като че ли доста вдигна самочувствието си в последната година...


- Това за тези 1000 лева и живота в някакво бунгало си го измислиха от един вестник, чието име не искам да споменавам. Аз не съм казвал подобно нещо. Иначе това за самочувствието ми го казват много близки и приятели. Променил съм се. Нормално е.

- Преди година написахме, че си пред трансфер в руския Анжи (Махачкала). Защо не премина в този отбор?

- Наистина преди година ми се обадиха от Анжи. Аз обаче отказах да отида. В подобен руски отбор не искам към момента да играя, тъй като ще се изгубя от полезрението. Пък и не искам да ходя в чужбина към момента, защото първо искам да стана шампион с ЦСКА. Това в момента е най-важното и искам да го постигна.

- Националният селекционер Лотар Матеус изгледа мачовете с Порто, Миньор и Рапид. Смяташ ли, че един ден ще те повика в отбора?

- Това ми е мечтата. Мисля, че всеки един футболист мечтае да защитава цветовете на националния отбор. Дано господин Матеус реши един да ме вземе в тима. До момента съм играл само за младежите.

- Кой е любимият ти футболист?

- Кристияно Роналдо.

- А любимият отбор?

- Барселона

- Е, как така?

- Ами Кристияно ми харесва най-много като футболист, а Барселона като отбор.
 



Тагове:   интервю,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stadion
Категория: Спорт
Прочетен: 558484
Постинги: 1511
Коментари: 39
Гласове: 97
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031